Posted by Ilendor de Siowen |

3
.
.
.
2

.
.
.
1


A je to tu...
První smysluplnější příspěvek na blogu, pokud nepočítám Lorem Ipsum o pěti odstavcích, které jsem přidal před pár minutami pro odladění vzhledu.

Odpočítáno mám, tak proč se do toho rovnou nepustit ...

Psaní blogu je pro mě výletem mimo komfortní zónu. Nemám ponětí co, ani jak psát a to i přesto, že mám v hlavě asi tak miliardu myšlenek. Takových těch myšlenek, které stojí za to někde napsat, s někým se o ně podělit a zjistit názory ostatních.

Tento blog by měl být pozitivní, motivační a kdo ví, co ještě. Pokusím se tu přemoct svou prokrastinaci a tupé nicnedělání.

VAROVÁNÍ PRO VŠECHNY PŘÍPADNÉ ČTENÁŘE: 
POKUD VÁM NÁSLEDUJÍCÍ TEXT BUDE PŘIPADAT JAKO SNŮŠKA KECŮ, KTERÉ ŘÍKÁ KAŽDÝ, ALE NIKDO JE NEMYSLÍ VÁŽNĚ... MOŽNÁ MÁTE PRAVDU. JÁ SI JSEM JISTÝ PRAVÝM OPAKEM.


Každý chce být tím nejlepším.
Každý chce být úspěšný a bohatý.
Každý si chce plnit své sny.


Co jste pro svůj sen, své bohatství a svůj úspěch dnes udělali?
Pokud si dokážete do 10 vteřin odpovědět, smekám před Vámi. Mě to trvalo podstatně déle. Po delším přemýšlení mi to došlo: JÁ JSEM PŘECE ZALOŽIL TENHLE BLOG! Z vašeho pohledu to může být malý krůček, ale pro mě je to krok přímo sedmimílový. Proč?
  1. Dokázal jsem se namotivovat k tomu, abych s tím začal
  2. Dokázal jsem si, že dovedu na dané téma napsat víc, než 3 věty
  3. Dokázal jsem se soustředit na jednu věc s minimem vyrušení.
A TO JE PRO MĚ NAPROSTO FANTASTICKÝ VÝKON! 

Nevěřili by jste, jaký je to pocit. Ano, je "JEN" o založení blogu, ale pro mě je to naprosto úžasná věc. Nejde jen o příspěvek. Jde tu o proces přemlouvání sebe sama, o přemožení všech vyrušujících vlivů, přemožení touhy k tomu, zapnout si Hearthstone, Battlefield nebo jinou hru. 
Přemohl jsem sám sebe a kupodivu to ani nebolelo. A hlavně to nejdůležitější:

NAMOTIVOVAL JSEM SÁM SEBE 

To už by se dalo brát jako základ, na kterém by se mohlo dát něco málo postavit, ne?